Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 22:00

avatar
Baru smilede stille under masken. "Makker, jeg er Ice release. Mere kølig findes ikke!" Lo han og overhalede. Det var trods alt ham, der kunne vejen. "Kirigakure... Gad godt vide..."

/OUT - Hi no Kunis Grænse/

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Fre 28 Jan - 19:23

avatar
Spike følger nemt med de andre. "Jeg ved slet ingen ting! Hvor mon vi er på vej hen? Jeg følger bare med" Han sprintede efter de andre.

//Out - Hi no Kunis Grænse//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 16:14

avatar
Baru kommer hurtigt løbende gennem træernes kroner. "Kom nu Shinibi. Vi skal nødig blive de sidste!" Kommer igen tilat tænke på de røde skyer på fyrens kappe. "Kunne han virkelig..." Mumlede Baru stille, men fik hurtigt fokus og nåede hurtigt Konoha's Port!

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 16:18

Konan
"Gider du lige" Shini fortsatte


//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 16:34

Suigetsu
PÅ VEJ FRA KONOHA TIL KUSA NO KUNI

Det er nu muligt at snakke med andre brugere til kl. 14.40. Man kan også snakke til gruppeleder Kunie, men ikke styre hende!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 16:40

Suigetsu
HELE GRUPPEN OUT - HI NO KUNIS GRÆNSE

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 20 Feb - 18:03

Suigetsu
Gruppen går stille og roligt gennem skoven.

Akaui: *går hen til Shini* Ved du hvad? Ham Baru der, han tog alle de skader for din skyld. Han gik grasat, da du blev såret. Han tør virkelig satse alt på grund af dig. I to må have et meget stærkt bånd...
...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 20 Feb - 21:12

Noesmos
Raito gik bag Baru og lagde mærke til at sværdets skæft var tilbage i dens skede hmm... hvordan kan skæftet sidde fast uden et blad. har han hele tiden haft to sværder med. hmm... neeej... måske tænker jeg bare for meget.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 20 Feb - 22:17

avatar
Baru humpede lige så stille med gruppen uden at tænke på Raito bag sig. "Hvis jeg ligger mere Chakra i, og for bedre kontrol, kan jeg måske komme op med noget utrolig brugbart... Men kraften er stadig så stor jeg ikke kan styre den.... Og hvis jeg prøver med selv den syvende port åben går det galt. Kraften vil være så overvældende, at blot det jeg samler det i mine arme vil de springe i luften..." Ser skræmt lige ud.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 22 Feb - 17:30

Konan
"og det vil vi også meget gerne samle op på" Shini kom frem bag et par træer "skulle vi komme afsted.. jeg gider faktisk ikke være andre steder end hjemme lige nu.. det irritere mig stadig at jeg ikke ved hvad er hoved og hale"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 22 Feb - 20:48

Suigetsu
Akaui: ¤det tegner til en lang pause for os alle¤
Kirisuke: *vender sig mod Shini* så bliver du glad for det her *peger fremad* der har vi porten!
Akaui: Hvad? Yes! Ses senere, sensei!
//OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 22 Feb - 21:09

Noesmos
Raito hørte de andre "endelig jeg hader at gå" og han løber så hurtig han kan mod porten.

//out - konoha indgangsport//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 21 Maj - 14:01

avatar
Baru stod op af et træ. Han havde BukkaChi fremme og så på sorte blad. "Hmmm, jo mere kraft jeg ligger i mine angreb, jo kontrol udvikler du... Som om to forskellige Chakra'er blander sig inde i mig..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 21 Maj - 17:08

Konan
Shini blandede sig ikke i hvad Baru havde gang i, han havde sine meninger om det men holdt dem for sig selv

"Hvorfor helvede snakker du til et sværd?" han rørte sig ikke ud af stedet "din Chakra har ikke ændret sig det mindste.. nok er der mange forskellige men den reneste af dem kan man ikke gå fejl af... inderst inde er du bange for os alle.. og du tør ikke indrømme at du er svagest" han lo "men tag det nu ikke personligt.. jeg vil ikke ophidse dig.. men det er nu bare bedst af få hele sandheden ikke.. vi skal jo ikke gå og lyve overfor hinanden.. slet ikke når du skulle forestille dig at være min bedste ven"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 1:39

avatar
Baru smilede stille og førte BukkaChi tilbage i dets skede. "Mig den svageste? Fortæl mig nu noget jeg ikke ved." Han så op i den mørke nattehimmel. "Byakugan... Sharingan... Alle går så meget op i de øjne. Konoha's stolthed. Alle virker så bange for mig." Han begyndte at grine. "Men ved du hvad? Du har ret. Jeg er den eneste der burde være bange. Bange for hvad jeg er." Han tog masken af sit hovede og så på den. "Nogle gange er det som om BukkaChi kæmper mine kampe for mig..." Han rystede stille. "Som om den vil have mere og mere blod."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 14:10

Konan
Shini lyttede til Barus ord.. og pludselig var han sikker.. måske.. måske var det her grunden til at han ville beskytte Konoha så meget

"Konohas stolthed, mere forbandelse... jeg er en af de få der ejer begge af dem.. og se på mig.. hvad er jeg" en anden lille dreng.. forældreløs og ensom..." han lo så "på kanten til at at ofre alt for de få ting jeg virkelig holder af".. han så på sine hænder.. brugte sin Sharingan så han så dem slørret "at det hele ligger i vores hænder... at vi er blevet beordret at beskytte alle andre.. selv når vi ikke engang kan beskytte sig selv"
Han blev stille og sprang så hen på siden af Baru "vi må hellere gå.. ellers når vi det ikke" igen var der stille og nærmest lydløst sagde han "du er alligevel ikke i sikkerhed der længere"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 14:20

avatar
Baru så kort på Shini. "Jeg tror skam ikke der er noget sted hvor jeg er i sikkerhed." Han tog igen sin maske på og løb af sted.

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 14:22

Konan
Shini fulgte tavst med

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 18:21

Suigetsu
//På vej fra Konoha mod Kiri//

Akaui: Altså, jeg har ikke fået en så detaljeret forklaring. Hvad er det for en dæmon, Baru har i sig? Og hvor fik han den fra?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 18:28

Konan
Julue bed sig i læben, det er informationer jeg ikke kan give dig" hun sukkede "selv jeg aner intet om det"
Hun så rundt "men der går rygter om at hans sværd kunne være skyld i det hele.. og Shini.. han er for du og naiv.. så han følger Baru blindt.. hvilket kan betyde at åbner Shini op for sine kræfter kan de bliver svære at slå" hun så på Akaui "du af alle ved hvor magtfuld en fra Uchiha klanen kan være.. trykker man på de forkerte knapper er i jo nærmest ustoppelige"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 19:00

Suigetsu
Akaui: Ja, hvis man ser på min klans historie, kan man godt se det.
Men hvordan har Baru så fået så særligt et sværd?
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 19:02

Konan
"Kiri" Julie sukkede "det samme sted som han er på vej til.. derfor skal vi måske dræ..." hun var tavs "stoppe ham ved hjælp af vold" hun så på Akaui "din mission er at få lokaliseret Shinibi.. jeg tager en snak med Mizukagen og derefter finder vi Baru"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 19:13

Suigetsu
Akaui: Shini bliver nem at finde. Han er blind, så han burde være et sikkert sted, hvor han ikke farer vild. Mand, jeg glæder mig til at se Barus fjæs, når vi kommer og henter ham *små griner* nå, lad os komme videre!

//OUT - Hi no Kunis grænse//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 19:25

Konan
Julie lo også, men hun mente det ikke

//OUT//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 22 Jul - 15:04

avatar
Baru stod stille og så ud over området. "Land of Fire, huh?" Han lo hånligt. "Snart vil der ikke være noget Land of Fire!" Han satte igen i løb. "Chuunin Eksammen, hehe. De tåber er så optaget af det, at ingen bemærker jeg er væk!"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner