Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 31 Jan - 17:37

Noesmos
Raito og Daichi ankom til konoha. "haha! byen ligner sig selv stadig" grinte Daichi "her sker der ikke lige så meget som der sker i iwa.. men konoha er meget smukkere at se på. og jeg taler ikke kun om bygningerne og naturen, Raito!" grinte han mens han kiggede på kvinderne der var i nærheden. Raito vrissede bare af det. "hvor skal vi gå hen?" spurgte Daichi "bare man kan spise der"

//out - ichiruka ramen bar//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 31 Jan - 19:08

Machaku
Machaku åbnede øjnene, Masako var væk. Han stormede ind i byen //out//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 1 Feb - 21:34

Suigetsu
Akaui og Kumiko var endelig ankommet til Konoha, men var overraskede over at der ingen vagter var at se.
"Jeg forstår den lette sikkerhed ved grænsen," sagde Akaui, "men det her lugter langt væk,"
"Jeg kan ikke fornemme sensor-ninjaer," sagde Kumiko, der selv var en første klasses chakra-detektor, "der må være sket noget,"
"Lad os informere hokagen om vores ankomst," sagde Akaui, "han kan måske forklare,"

//OUT//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Tors 2 Feb - 23:11

avatar
Renshiro står og venter på nogen. Hans hår er vokset og har nået ryggen. Efter 2 år har han fået muskeløs kropbygning. Men da den person som Renshiro har ventet på, kom ikke. Men kort tid efter, rumbler Renshiro's mave højlyd. Han smiler svagt og begynder at gå ind imod byen. Men han farer stadig vild, så han ender hos maruchinu's hjem som er ikke det rigtige mål.

/out

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 8 Feb - 22:08

Shadow
Maruchinu: *stoppe op* det er ude i skoven

Hinata: din sanser er blivet meget stærker

Maruchinu: men hvem er det der kæmper

Hinata: måske er det ham Akatsuki medlemmet

Maruchinu: *lage en hånd på jorden* kampen er ved at blive værer vis det er dem kan det værer at Blaze er der han har sikkert fåndet Shini

Hinata: det da godt

Maruchinu: nej det tror jeg nu ikke det er jeg tror ikke at Blaze har fåret styr på sin varde og vis han mister overblikket kan han miste livet *stiller sig op igen* kom *begynder at løbe*

Hinata: o. ok.. okay *løber med*

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner