Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 2 Jan - 22:41

Konan
"Uchiha" sagde Shini for sig selv, måske var det grunden til at.. nej umuligt.. dog var der noget over den nyanekommende Takmaru.. han valgte at følge dem


//Out - Akademiet//


Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 5 Jan - 0:26

Tobi
*Går ned til Konohas Indgangsport.*
*ser en underlig mand med en cigar i hånden.*
¤hmpf det er ikke sundt af ryge.¤
"Hey mit navn er Wakai er det her jeg skal møde min gruppe."
"ja men de andre er ikke kommet endnu sid ned."
*Han gjorde en gestus mod bænken."

...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 0:29

Suigetsu
*Når hen og rører porten lige inden Takamaru* "Ha! Du er en rådden skål Ramen!" *griner, men knækker sammen på grund af løbeturen* "Hov?" *får øje på Takamarus falk, som var kommet før han selv* "Hey! Det er ikke fair! Det tæller ikke!"
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 5 Jan - 0:48

avatar
Takamaru kommer løbende, "Det kan godt være at det ikke er Fair, men sådan er livet" Stopper op lidt væk fra den fremmede dreng, og rækker sin behandskede hånd frem. Kooro flyver ned på handsken og napper ham let på fingeren "Det er uafgjort" Siger Takamaru og smiler.
"Okay, allesammen kom herover" Siger en stemme højlydt lidt væk.
Takamaru vender sig om og får øje på en herre "Jeg er Kirisuke Kitsuen, men fra og med idag er jeg Kirizuke Sensei og i er Team 2" Siger han og finder en cigaret frem og tænder den.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 0:54

Suigetsu
"Han ser godt nok spøjs ud"
Kirisuke: "Godt så," *puster noget røg ud* "En hurtig præsentation af os. Jeg har allerede sagt mit, lær det udenad og kald mig Kirisuke-sensei, dig?" *peger på Akaui*
Akaui: "Navnet er Akaui Uc-"
Kirisuke: "Og dig?" *afbryder Akaui og peger på den nye*
Akaui: >o_o'''<
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 5 Jan - 1:00

Tobi
Navnet er Wakai, sensei" ¤sikke en uforskammet fyr at have som sensei¤
Kirisuke: "Og dig?" *peger på fyren med falken*
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 5 Jan - 1:08

avatar
Takamaru ser på Kirisuke "Jeg er Takamaru" Peger på falken "Og det her er Kooro"
Kirisuke nikker og tager et sug på cigeratten "Udemærket, Vi mødes her i overmorgen klokken 17 præcis" Puster ud "Vi har en vigtig mission imorgen, så vær udhvilede" Siger han og forsvinder ud i den mørke nat, med et enkelt spor af aske fra hvor han stod.
Takamaru smiler "Nå, godnat" Går lidt væk "Vi ses imorgen" Går hen mod træet.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 1:13

Suigetsu
"Hov hov hov! Du skal ikke sove i træet! Der er plads hos mig." *vender sig mod Wakai* "rart at møde dig, håber vi kan lære hinanden ordentligt at kende senere, ok?" *kigger mod Takamaru* "Kom så, jeg viser vej" *smutter*

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 5 Jan - 1:15

avatar
"Okay" Siger Takamaru og vender og og går efter Akaui "Og et godnat til dig Wakai" Løber lidt for at indhente Akaui.

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 5 Jan - 22:58

Tobi
"Hmf Godnat så"
¤sikke nogle mærkelige mennesker. Tænk at jeg skal i gruppe med dem¤
*løber hjemad*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 23:34

Suigetsu
*ankommer først til porten* "Jeg er klar til at tage afsted, sensei!"
Kirisuke: Det lyder godt, Uchiha, nu venter vi bare på de to..."
Akaui: "Hvordan ved han, at jeg er en Uchiha?"
Kirisuke: Nå, der er de! *peger*
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 5 Jan - 23:37

avatar
Takamaru går roligt hen mod Sensei og Akaui, han kom fra Akadamiet af for at hente de småting han efterlod der.
"Så er vi klar Kirisuke Sensei" Smiler mens Kooro lander på hans skulder.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 5 Jan - 23:39

Tobi
*ankommer til porten* Jeg er pakket og klar, sensei. Jeg har også en del mad med til turen.
Kirisuke: Fint, Wakai, god ide. *går hen og rører ved porten med sin pege- og langefinger*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 23:48

Suigetsu
*porten åbner langsomt op, og en mærkelig barriere forsvinder*
Kirisuke: Vi bevæger os nu ud af Konoha. For nogen af jer, er dette jeres første rejse ud i det ukendte. Så snart vi er uden for Hi no Kuni's grænser, er vi alene derude, er I med? *smider et cigaretskod på jorden*
Alle: Forstået!
Kirisuke: Godt så... Afsted!

//alle OUT - Hi no Kunis Skovområder//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 17:31

avatar
Baru kommer stille gående ind gemmen porten. Hans tøj hænger i laser. Hans Hidden Snow ninjabånd er budnet om hans højre overarm, mens hans Hidden Leaf bånd er om hans pande. Hans arme er atter bundet ind i bandager, men som altid for at stoppe blodet, så det ikke gør ondt for ham at slå. "Baru?" En port vagt så over på ham og lo muntert. "Det ser ud til at Julie skylder mig en middag. Vi væddede om hvorvidt du ville overleve." Baru så på ham og smilede, trods det gjorde ondt. "Godt at høre den gamle heks ikke har ændret sig." Sagde han muntert. Vagten lo blot og pegede hen mod byen. "Julie og Shinibi er ved akademiet. De er blevet sat til at skulle forklare om en Ninja's hverdag, men skynd dig, ellers smutter de skam ud med de små!" Mere noget vagten ikke at sige, før Baru var i løb. "First Gate open: Gate of Openig! OPEN!" udbrød han, og trods smerten fløj han nærmest over hustagende, og mod akademiet.

//OUT - Ninja Akademiet//

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Man 24 Jan - 22:20

avatar
Spike kommer gående hen til en kæmpe port. "Tja, det er da en port? Så er det bare, om dette er den vi skulle mødes ved. Hvis min drøm da var rigtig!"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 12:41

avatar
Baru kommer stille gående hen til porten. Han har en halv stor rygsæk på, samtidigt med hans Kirigakure maske hænger på siden af hans hoved, og hans to Ninja-bånd fra Leaf og Snow sidder på højre overarm. "Tænk engang min egen mor, rent faktisk glemmer at få sværdet med... Men måske hvis jeg er heldig, kan jeg skaffe et når vi når Kirigakure!" Opdager Spike. "SPIKY!" Løber over til at ham. "Hva, er Shini og den gamle dame ikke kommet endnu?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 26 Jan - 14:01

Konan
Hun Kunai fløj i samme ned lige imod Spike og Baru.. men lige før den ramte forsvandt den.. det vidste sig at den var en forfalskning
"Jeg har været her siden solen stod op.. det er bare jer der er langsomme" han lo og viste at han sad oppe i et træ "ja og sense..." han blev hamret i baghovedet af en sten og faldt ned fra træet.. men hovedet først
"Jeg hørte ikke noget med at folk var langsomme" hun så skarpt ned på Shini, der lå, faceplantet mod jorden
"Nej overhoved ikke" lød det opgivende fra ham
"Jeg fik af vide at i lømler har givet os en ny mission, hun smilede "så jeg må takke jer"
Shini kom i samme nu op på siden af Julie "men nu til Kiri"
"Tjo" Shini kløede sig i nakken "men hvilken vej er det?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 14:30

avatar
Baru smilede lumsk og fandt endnu engang sit kort frem. "Jo, ser du lille Shinibi. Jeg tog mig den frihed tegne en rute ind på mit kort her." Flagre med sit kort. "Turen skulle ikke være frygtelig lang, men på trods af den nye Mizukage, skal vi passe på! Kirigakure er en voldsom by, ligesom resten af landet. Plaget af død, og smerte i årtier." Han lo stille. "Et sted hvor kun den stærkeste overlever!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 26 Jan - 15:15

Konan
"Du virker sørme høj i hatten Baru" Shini fnøs "jeg har taget mine forholdsregler omkring Kiri og dets folk... og jeg har en god mavefornemmelse omkring at tage derhen" han lo for sig selv "og sådan en mystisk følelse at vi ikke slipper for kamp når vi kommer af sted"
"Okay så er det godt" Julie slog til både Shini og Baru, dog nåede Shini at flytte sig og igen var det røde skær fra hans øjne der "glemte jeg at sige at jeg også har trænet imens folk ikke har været omkring" hans igen blinde, grå øjne så rundt "hvis Kiri er sådan et helvede som Roga knægten siger så må man være skarp"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 15:31

avatar
Baru så på Shini. "Sammenlignede du lige Kirigakure med helvede? HA! Helvede er det rene paradis ved siden af Kirigakure! Blodtørst, død, hævn, smerte. Alt hvad hjertet frygter finder du der! Slippe for kamp? Først når vi når Mizukage bygningen, kan vi snakke om at være i sikkerhed!"Han slikkede sig om munden og rykkede sin maske ned foran sit ansigt. "Skal vi se at komme af sted?!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 26 Jan - 15:39

Konan
Shini lod sig nu ikke skræmme, siden han havde hørt sandheden passede det hele perfekt, hvilket sygt væsen denne Roga Baru i virkeligheden var og hvad han var her for og hvorfor de var endt på samme hold

"Jamen vi kan vel godt lege Halloween" lød Julies stemme men vi går ingen steder uden vores sidste mand.. og så skal i to opføre jeg ordenligt" hun sukkede "i er jo venner.. og vender gør ikke hinanden ondt"

I samme nu sprang Shini på sin sensei, men hun nåede at flytte sig... Mangekyō tænkte hun for sig selv og lavede hurtigt et håndtegn "Mind Distrotion Jutsu" og Shini fik i samme nu et tomt ansigtsudtryk og faldt om "Dumme unde" hun så skarpt over på Baru "for din egen sikkerheds skyld knægt så lad ham være" hun bed sig i læben "du ved godt at det ikke er klogt at starte en kamp mod en Sharingan betvinger"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 26 Jan - 15:54

avatar
"Nah, jeg er nu ikke bange for hans små øjne... Det er snarer ham der ikke skulle gå op i mod en Ninja, der kan åbne 6 Chakra Porte!" Han så direkte mod Shini. "Uanset hvad, så husk. Dine øjne, vil aldrig kunne erstatte den træning en Ninja går igennem for at nå toppen!" Han tog nu sine to Ninja'bånd af, og bandt Snow båndet ned over højre øje, og Leaf hen over panden. Så han nu bar på Water, Leaf og Snow.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 26 Jan - 17:47

Konan
Shihi var stille "jeg har måske ikke liges så meget Chakra som du, jeg er måske ikke stærkere eller hurtigere,.. og min Tai, Nin eller Genjutsu kan sikkert ikke måle sig med dig.. men i forhold til dig" han så skarpt på på Baru "er jeg ikke en lille flygtning der tror han kan nasse på alle os andre.. i forhold til dig er min sjæl 100 gange stærkere end din" han rejste sig op.. "men jeg vil lade lederen få ordet.. så han kan få flere af os til at forsvinde" han hoppede op i det samme træ som han før var faldet ned fra
"Stædig knægt" sukkede Julie "og hvor bliver ham Daisuke af?"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 26 Jan - 18:03

avatar
"Sååå, skal vi af sted?" Spike havde faldet i med omgivelserne da de begyndte at skændes, og afslørede sig selv. "Det er vel det i vil, ikke?" Han så spørgende på dem.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner