Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 22:08

Noesmos
Raito dykkede sig og tog sin nye våben frem, hans chakra-blade, og satte dem på plads på knoerne og stillede sig klar til kamp.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 22:10

avatar
Baru kom lige så stille gående bag Machaku. "Ikke engang tæt på." Skære Bukkachi tværs over Machaku's ryg. "Ja, Shini. Det er vel på tide at få det her afgjort. Quartz, du tager pigen der!" Peger på Fasa. "Og Ruby du kan få lov at lege lidt med ham der." Peger på Raito.

Quartz lo højt. "Med glæde!" Han træk straks en kunai og sprang mod Fasa.

"Det piner mig min kære..." Står pludselig bag Raito. "Men hans ordre er alt!" Slår ud mod Raito.

Baru sætter i sprang og flyver mod Shini.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 10 Sep - 22:13

Machaku
Machaku blev igen til is og sprang i luften, hvorefter han kom bagfra Baru, tog sværdet frem og snittede ham på kinden ''Bah!'' Han knyttede næven, og isen begyndte at sprede sig indad

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 22:18

Noesmos
Raito dykker sig "hvis du laver overraskelsesangreb bagfra er det dumt at sige noget først" da Raito var nede ved jorden alligevel satte han håndfladerne ned i jorden og svinger benene mod Rubys skindeben og fældede ham/hende så han/hun lå vandret i luften med maven mod jord. Raito drejer kroppen 180 grader og slår hans højre hånd mod Rubys mave for at lave en mavepumper
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 22:19

avatar
Baru greb blot fadt i sværdet før det rørte ham. "Beklager, men min kamp er ikke i mod dig." Sparker Machaku væk. "Sapphire, gider du tage dig af fjolset?"

Sapphire sukkede og havde pludselig sin hånd placeret i ansigtet på Machaku og pressede ham ned i sandet.

Baru så igen hen på Shini. "Skal vi forsætte?"

Ruby blev noget overrasket, men griber fadt i hans slag og svinger ham op i luften. "Imponerende, men ikke godt nok!" Sender sandet op efter ham.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 10 Sep - 22:22

Machaku
Machaku's tænder blev is-kolde, og han bed sig fast i sin modstanders hånd, og sparker ham i skridtet

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 22:23

Konan
Shini lo "jamen, lad os tage et sted hen der er lidt, mere privat" han så hurtigt på resten af sit team "jeg vil gerne forhandle"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 22:29

Noesmos
Raito vender sig i luften så han kigger mod Ruby. sandet rammer Raito men jeg dækker hans øjne til så det ikke blinde ham. han laver nogle håndtegn "kage bunshin" en klon af Raito dykker op og tager fat i Raito krave i trøjen og kaster ham mod Ruby overefter klonen forsvinder. Raito flyver mod Ruby "Leaf whirlwind" og sparker mod ham/hende
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 22:44

avatar
Baru så på Shini. "Fint." Begynder lige så stille at gå. "Et sted med mere ro vil være rart."

Ruby blev ramt hårdt, men fik sandet til at gribe HENDE. "Du er god min kære." Smiler op til Raito, der i samme bliver omringet af en stor sand kugle og slår ind mod ham og presser fra alle sidere af. "Det gør så ondt at skulle skade de kære små..."

Sapphire blev pludselig til inden Machaku kunne røre ham. Vandet fordampede på stedet, og han dukkede igen frem bag Machaku. "Den slags tricks virker ikke på mig." Står helt stille og venter på Machaku gør noget.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 10 Sep - 22:50

Fasa
"Møg..!" udbrød Fasa og lavede et hurtigt hop for at undvige Quartz. Mens hun var i luften, trak hun sit sai-sværd. Det var virkelig ikke hendes hjemmebane at være i ørkenen. Intet sted at skjule sig.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 22:51

Konan
Shini fulgte stille efter "Så det går dig godt, du har fundet allierede og måske også venner" han sukkede "Hokagen giver mig smæk hvis jeg ikke får dig med tilbage... siden du forlod os før eksamen har han være pigerlig"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 22:55

avatar
Quartz så overrasket op på Fasa. "Et pige med hop!" Udbrød han i et dumt grin og kastede sin kunai op efter hende. "Piiiiiiv! Pigebarnet har et sværd!" Kommer i tanke om Machaku. "Har alle fra Konoha nu pludseligt et sværd? Jeg troede det var det var den fra Hidden Mist!"

Baru lo stille. "Det kommer ikke bag på mig at den gamle er sådan." Han sukkede. "Men ja, alt går fint. Intet at klage over. Sapphire ser måske ikke sådan ud, men han laver fed mad. Ruby passer på os alle og Quartz... Han er der bare..."

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 22:57

Noesmos
Raito lægger an til at prøve at bruge Leaf whirlwind på sandet men sandet havde presset sig for tæt på Raito til at han kunne sparker. hvad sker der for dette sand, det er hårdt som en cementblok. mit spark ville sikkert ikke have gjort det mindste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 23:01

avatar
Ruby så op på sand kuglen. "Måske jeg var lidt for hård ved den kære lille fyr." Griner muntert. "Så meget spark var der alligevel ikke ham! AHAHAHAHA!"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 10 Sep - 23:08

Fasa
Fasa blokerede kunaien som var blevet kastet imod hende. "Var de dumme spørgsmål ikke tilegnet de små børn?" svarede hun med et skævt smil. Hurtigt lavede hun to håndtegn, hvorefter hun sagde "Demonic Illusion: Hell Viewing Technique". Blade dalede ned i cirkler omkring Quartz.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 23:12

Noesmos
Raito sendte vindchakra ned i sit chakra-blad på sin højre hånd "Flying swallow" Raito skar igennem sandet og slap på den måde fri. Raitos venstre skulder var trykket af led af presset fra sandet og han blødte fra forskellige steder på kroppen. "så du kan kontrollere sandet. det er noget af en banefordel du har her i ørknen" Raito smilede og prøvede at holde tårene inde på grund af sin skulder.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 23:16

Konan
Shini smilede bedrøvet "Men du ved godt hvad der skre hvis du, eller dit hold angriber Konoha" han lo "men lad mig fortælle hvad jeg ville fortælle.. tager du med tilbage til Konoha bliver du med sikkerhed henrettet, tager jeg tilbage uden dig.. måske sker det samme.. tager du tilbage kan jeg love at vi aldrig skal mødes på den her måde igen.. tager du ikke med tilbage.. så ses vi aldrig igen" han lo helt venligt, som dengang han og Baru stadig var på hold sammen "så det er op til dig, tager du med nu er du sikker, hvis ikke.. så får du Konoha i røven resten af dit liv"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 23:21

avatar
Quartz så op på Fasa. "NEJ!" Skreg han panisk og sprang pludselig i luften. Dog uden eksplosionen kom tæt på Fasa. "Fik dig!" Griber fadt i hende bag fra så hun ikke kan røre sig og flyver ned mod jorden. "Sov sødt!"

Ruby smilede. "Ja, men desværre bryder mester Momichi sig ikke ørkenen. Varme og Ice Release du ved nok." Hun grinede lidt, og sendte pludselig en lille flok sand ulve efter Raito.

"Konoha er ikke nogen særlig stor trussel..." Sukkede Baru og lod BukkaChi falde tilbage i dets skede. "Den eneste fra Konoha jeg behøver frygte er den gamle selv... Og ham skal jeg nok klare." Han så op i himlen. "Men du derimod. Hvornår indser du det dog, og får det overstået?"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 10 Sep - 23:29

Fasa
Fasa kiggede ekstremt overraskede frem for sig, da Quartz pludselig sprang i luften. "Argh møg...!" mumlede hun, mens hun desperat prøvede at vride sig fri, da hun kom tættere og tættere på sandets overflade.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 23:30

Konan
"Aldrig tror jeg" Shini havde alle parader nede, det turde han godt "jeg er en kujon, faktisk håber jeg at mit hold slår dit.. så vi kan nå hjem i et stykke, frem for 100" han så op i himmelen "jeg har stadig noget jeg skal, og det kommer til at gå imod dine planer, hvor du sikkert gerne vil have Konoha udslettet vil jeg beskytte byen med mit liv" han lo men pludselig var han bag Baru.. og skygger snoede sig op af hans hals, mens Shinis blodrøde øjne stak ham i nakken "så jeg kan lige så godt ende det her"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 23:37

avatar
Baru sukkede. "Gør som du vil Shini." Hans bladspids sad lige for Shini's hals. "Et lille ryg og det hele er overstået, ikke?" Han lo stille. "Hvor længe tror du, du kan holde mig? Længe nok til jeg dør af luft mangel?"

Quartz grinede stadig, men endte med at miste grebet. "Hvorfor er pigen så stærk?" Skreg han arrigt og undgik faldet, med en underlig manøvre der mest lignede et brydergreb. "Det for du betalt!"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 10 Sep - 23:43

Noesmos
Raito løber kæphøj mod hundene "thh det' det" Raito slår mod ulvene med arme og ben uden de store problemer i det undtagen et lille bid på højre ben men det betyder ikke noget det er mest skulderen Raito tænkte på. ulvene er væk og Raito løber mod Ruby. Raito kaster det højre chakra-blad mod Ruby mens Flying swallow er i fuld gang på den. "Kawarimi no Jutsu" og Raito forsvandt men dykker op bag Ruby med næven mod hende. chakra-blad forfra - Raito bagfra.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 23:46

Konan
"Shini bed sig i læben" længe nok til at du forsvinder herfra.. og længe nok til at være sikker på at mit hold får taget sig af fjende..og længe nok tilo at de er så trætte at de ikke kan forstyrre os.. for du får ikke lov til at dræbe uskyldige.. i hvert faldt ikke så længe jeg kan se"
Fatter du den Baru, jeg er jo blind

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 10 Sep - 23:47

Fasa
Da Fasa landede i sandet, hoppede hun hurtigt et par meter bagud. "Beklager." svarede hun med en stærk sarkastisk undertone. Hun var nød til at komme på en eller anden form for strategi, men hendes genjutsu havde vist ikke rigtig haft den store effekt, og hvis hun ikke kunne holde Quartz fanget i en genjutsu, var hun nød til at finde en anden måde. Bare at skyde ildkugler afsted ville højest sansynligt bare være spild af chakra. Hun stod kort og analyserede sin modstander, for eventuelle svage punkter.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 23:50

avatar
Ruby smilede stille for sig selv. "Du er sandelig dygtig. Jeg vil elske at kunne have en kamp mod dig igen, en anden gang, men kan du ikke mærke det? Det er følelsen af sand rædsel." Elegant undgik hun bladet og gav ham et knæ i maven. "Det ser vist ud til det er slut. Til vi skal kæmpe igen!" Og med det var hun væk.

Baru vender sig pludselig, brød skyggerne og tog fadt om Shini's hals. "Beklager min gamle ven, men denne gang er der ingen der kan redde jer. Jeg slipper væk, og i forsvinder i denne ensomme ørken!" Han kastede Shini væk. "Demon's Sword Style: Almighty Slash!" Han sprang frem og huggede ud mod Shine, Fasa, Machaku og Raito.

Quartz og Sapphire sprang panisk væk. "HVAD TÆNKER HAN DOG PÅ?!" Skreg Quartz, da sandet pludselig blev flået op i en kæmpe trykbølge.

Baru så hen mod dem, mens sandet roligt faldt. "Lad os få det overstået!"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner