Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 10 Sep - 23:55

Konan
Shini undveg men blev ramt af kraftbølgen og sandet faldt som regn efter angrebet. Hvis ham ikke havde kastet mig havde jeg ikke haft den ekstra fart der skulle til for at undgå.. nej Shini Baru mener det alvorligt og du skal beskytte dine kammerater
"Machaku, fasa, Raito hold jer langt væk" han knurrede "jeg tager mig af det her.. så kan mit lig blive mit svar på hvad jeg syntes om Hokagens paln med Baru"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 10 Sep - 23:58

avatar
Baru satte pludselig i løb, men løb direkte forbi Shini mens han talte. "Beklager, men jeg vil prøve kræfter med de to her!" Løber over mod Fasa og Raito.

"Du må forstå hans ønske, og vente til din tur kommer." En fyr stod nu mellem Shini og de andre. "Navnet er Jade." Sagde han lavt, og pludselig var han og Shini omringet af en stor træmur.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 11 Sep - 0:04

Noesmos
Raito mærkede trykbølgen fra Barus angreb men på grund af afstand mellem hvor Baru angreb til Raito var så stor er det ikke noget der betyder noget. han så Baru kom løbende og stillede sig i kampstilling oh sh!t, han kommer

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 0:05

Konan
Shini var nu ene mand mod Jade, fanget omkring træmure han måske kunne slå i stykke, men det ville tappe ham fra kræfter. "Så du vil hellere lade ham tyrannisere uskyldige, frem for at han bliver stoppet, hvis det er sådan du ser det.. må jeg indrømme, at du har en mere forskruet tankegang end jeg" Han var dog klar til kamp, for det kunne han ikke undgå

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 0:08

avatar
Jade sukkede. "Jeg ønsker ikke kamp, eller uskyldiges død, men det er til tider nødvendigt. Mester Roga vil skabe en verden bedre end denne. En verden hvor folk ikke er delt op i monstre og Ninja'er. En verden for alle, og hvem end vi må dræbe for det." Knipser og får pludseligt et træspyd i hånden. "Skal ikke stoppe os. Så hver nu venlig go vent på din tur til at kæmpe..."

Baru startede med Raito og løb mod ham. "Demon's Swordstyle..." Han huggede ud mod Raito's højre arm. "Body Slice!"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 11 Sep - 0:12

Fasa
Fasa tog hænderne op foran ansigtet, på grund af alt det sand der kom flyvende igennem lufte skyldet trykbølgen. Heldigvis var hun så langt væk fra selve angrebet, af det var barnemad at undvige. Fasa rykkede hurtigt et stykke bagud, væk fra Raito. Den denne type kamp, ville det ikke være godt at stå for tæt på holdkammerater som man ikke var vant til at arbejde sammen med.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 0:13

Konan
"Jeg har ikke tid til at vente til den dag" han rømmede sig "til den dag hvor din såkaldte Mester Roga er stærk nok til at realisere sin stupide drøm" Shini aktiverede sin baykugan "Er der noget jeg skal sige til din såkaldte Mester før du dør?" han smilede skævt, nærmest flabet, og var klar til kamp

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 11 Sep - 0:19

Noesmos
Raito ville kaste sig tilbage men sværdet skærer ned imellem Raitos hoved og Skulder. jeg øjne stirrer blindt ud i luften og med åben mund. der er noget der siger klik i Raito og han bider tænderne sammen og kigger morderisk på Baru og tager fat i bladet på Barus sværd så Baru ikke burde kunne fjerne det og sender vindchakra i det venstre chakra blad "Flying Swallow" og svinger bladet af chakra mod Baru overkrop.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 0:23

avatar
Jade så hen på Shini. "Jeg havde virkelig håbet jeg ikke behøvede at slås..." Han sukkede og kastede pludselig spydet mod Shini med urealistisk fart. "Jeg har intet at sige videre hvis jeg skulle dø. Men fortæl mig i det mindste dit navn."

Baru lo morderisk og skar BukkaChi op gennem Raito's hånd, uden at skære den af. Derefter parerede han angrebet med sit sværd og sprang bag ud. Han lod BukkaChi falde tilbage i dets skede og lavede nogle håndtegn. Og pludselig fløj en masse is svaler frem fra hans tøj. "Pas på deres vinger. Skarpe som en Kunai!" Svalerne fløj mod Raito og Fasa fra alle sider.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 11 Sep - 0:31

Fasa
Da is-svalerne kom flyvende hen imod Fasa, lavede hun nogle håndtegn og tog en dyb indånding. Fire Release: Fireball Technique, en omkring en meter bred ildkugle dannede sig, ud fra hendes ånde og fløj afsted, direkte igennem is-svalerne, og videre frem imod Baru. Lige efter ildkuglen var skudt afsted, gjorde hun sig klar til at blokere alle de andre is-svaler, ved hjælp af sit sai-sværd.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 0:34

avatar
Baru undgik hurtigt ild kuglen og løb mod Fasa. Han træk sit sværd frem og huggede hurtigt mod hende, så hun pludselig skulle vælge hvad hun ville undgå. Ham eller fuglene.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 11 Sep - 0:38

Noesmos
Raitos højre hånd er ubrugelig i dens tilstand og der kom blod derfra, den venstre skulder er trykket afled, ved den højre skulder er der et stor åbent sår det bløder kraftig ud af og Raitos raske venstre hånd er lagt over såret på højre skulder for at stoppe blødningen. Raito faldt på knæ i det mindste reddede fasa mig fra fulgene

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 11 Sep - 0:43

Fasa
Fasa undveg sværd angrebet ved et hurtigt rullefald i sandet. I selve faldet nåede hun at blokere to svaler, men det var ikke helt nok. En pludselig smerte startede i hendes venstre side og da hun kiggede ned, havde hendes trøje allerede fået en stor blod plet. Hun trak hurtigt den meget kolde svale ud af sin side, i et hop, for at skabe afstand til Baru.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 0:45

avatar
"Du er ikke dårlig." Baru svingede sit sværd lidt rundt. "Havde du ikke været fra Konoha, kunne jeg sikkert godt have brugt dig i mit lille team." Han gik stille hen mod hende. "Bare ærgerligt du må dø i denne kolde ørken!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 0:49

Konan
Spydet ramte Shini i brystet, lige ved siden af hjertet "Uchiha Huyga Toki-Shinibi" hviskede han for sig selv og blev hvor han er "så hvad vil du nu?" han lo mens blod løb ud af hans mund "tør du godt at slå Barus bedste ven ihjel?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 1:03

avatar
Jade sukkede igen og fik pludseligt et nyt spyd frem. "Mester Roga vil ikke blive særlig glad for ikke selv at kunne gøre det af med dem, men han vil forstå." Kaster spyddet efter Shini. "Jeg må indrømme jeg havde forventet mere modstand..."

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 11 Sep - 1:05

Fasa
Fasa mærkede kort på sit sår, for bagefter at kigge ned på sin venstre hånd der var blevet helt rødlig. Det var måske ikke ligefrem den bedste situation hun noglesinde havde været ud for, men så længe hun kunne holde hovedet køligt, og ikke døde af blodmangel, kunne hun godt klare det. "Ja, det er sandelig en skam, hvad." mumlede hun sarkastisk. Hun kiggede køligt på ham "men det bliver vi altså to om at bestemme". Lidt langsommere end før lavede hun et par håndtegn "Demonic Illusion: Hell Viewing Technique". Grønne blade dalede ned omkring ørene på Baru. Så kan han møde sit værste mareridt, heh.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 1:17

Konan
Shini satte hånden op foran spyddet og havde formået at bruge sin Ultimate defense i så koncenteret en udgave at den kunne blokere angreb. Derefter trak han spyddet ud af sig og hans øjne blev blodrøde "Jeg kæmper kun når der ikke er andre udveje, og vil du ikke lade mig bestemme Barus skæbne, bliver jeg nød til at udslette dig" Han kastede en røgbombe og lavede så skyggekloner. "Jeg har lært det her lille område at kende, og jeg ser faktisk bedre i mørke" han stak en Kunai i armen på Jade. Muskelbåndet flået i stykker.. helt og lykke med at bruge den arm

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 13:16

avatar
Baru sukkede og så rundt. "Gen-jutsu, huh?" Han lukkede øjnene og sprang frem foran sig og slog ud mod Fasa med sit sværd.

Jade så blot til mens hans arm blev ødelagt. "Bestemme hans skæbne? Og du kalder dig hans bedste ven." Han sparkede roligt Shini væk og tog kunaien ud. Han så køligt hen på Shini og pludselig løftede han selv samme arm op. "Godt forsøgt, men jeg kan udskifte muskler og knogler med rødder og træ! Meget fleksibelt træ!"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 11 Sep - 15:06

Machaku
''Bah. Så du er af vand, så kan jeg jo fryse dig!'' Machaku laver to spyd af is, og sender dem afsted, hvorefter han springer op i luften, og en gigantisk sne-dynge flosser ud af munden på ham ''Ta den!'' Machaku's sharingan aktiverer, så han bedre kan holde øje med sin fjende ''Bah'' Machaku bliver til is stumper, og flyver rundt i luften

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 16:02

Konan
"Suzeri" hviskede han stille for sig selv og så Jade i øjnene "jamen så lov mig en ting Jade, skulle du overleve den her Genjutsu og derefter dræbe mig.. så lov mig at Baru er den på jeres team, der dør sidst"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 11 Sep - 19:46

avatar
Jade så hen på Shini. "Det lover jeg dig unge Shinibi." Og med det afsluttede han.

Sapphire, Quart og Ruby stod sammen og så hen på Machaku. "Hvad har han gang i?" Kom det irriteret fra Sapphire. "Jeg tror fjolset stadig tror du er der henne og slås med ham!" Lo Ruby nedværdigene. "Kan han ikke dræbe sig selv?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 11 Sep - 19:48

Machaku
Machaku stykkerne samlede sig selv igen, og opdagede at Sapphire var væk ''KÆÆFT!'' Han sender et par is-spyd efter dem

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 11 Sep - 19:52

Konan
Genjutsuen var i gang, men aldrig havde Shini lavet sådan en. han stank til Genjutsu.. men alligevel så vidste han præcis hvad der ville ske når det skete.. den Chakra.. det var ikke hans.. nej det var Zeidans og alligevel føltes det som hans egen.. kunne Shini måske omforme andres chakra til sin egen?

Shini sagde ikke noget, holdte begge sine øjne i ro.. selvom det ene var lige ved at lukke

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 11 Sep - 19:58

Fasa
Fasa kastede sig skråt ned for at undevige. Nu har han lukkede øjne! Det kan meget nemt være min eneste chance. Hun satte sig hurtigt op så hun sad med det ene ben oppe, hvorefter hun lavede håndtegn, velvidende om at hvis hun missede, ville hun være godt nede i chakra, samtidig med at hun stadig blødte i siden. Hun tog en dyb indånding Fireball Jutsu, en ildkugle dannede sig foran hende, og fløj imod Baru, som kun var få meter væk.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner