Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 27 Sep - 17:49

avatar
"Orv en Senju?" udbrød Blaze forbløffet. Han så lidt genert ud. "Så du er en virkelig god genin, eller hvad? Det har jeg hvert fald hørt om dem fra Senju-klanen." sagde han og smilte.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 27 Sep - 17:58

avatar
Raion sukkede.
"Jeg ved ikke om jeg er god. Man skal ikke dømme en Ninja ud fra hans navn." Han storesøster lagde roligt en hånd på hans skulder.
"Jeg havde ret. Han er en dum som en dør." Udbrød den lille pige pludselig.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 27 Sep - 18:39

avatar
"Hey, det hørte jeg godt" sagde Blaze vredt og så på den lille pige. "Hvem er du så?" spurgte han nysgerrigt.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 27 Sep - 18:50

avatar
"Hvis det da er så vigtigt for dig, er mit navn Risu." Sagde hun køligt.
"Risu, hver nu lidt sød..." Sukkede Raion og rejste sig, da han havde spist sin suppe.
"Nå, men Blaze. Hvilke Jutsu'er kan du?" Kom det roligt fra ham.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 27 Sep - 21:25

avatar
"Hvem, mig?" spurgte han nervøst. Han rystede hurtigt på hovedet og smilte så igen. "Jeg kan nogle Katon-jutsuer, og ellers kan jeg nogle af Hyuga-klanens jutsuer. Hvad med dig?" spurgte han glad.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 27 Sep - 21:53

avatar
Raion så roligt ud gennem gardinet.
"Bloodline. Crystal Release." Svarede han kort og smilede for sig selv.
"Ja, man er en rigtig fin lille krystal." Kom det drilsk fra han storesøster.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 8:00

avatar
Blaze så forvirret på Raion. "Hvad er Crystal Release?" spurgte han forundret.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 14:45

avatar
Raion så dumt på Blaze.
"Seriøst? Det er en Bloodline. En speciel form for Jutsu du ikke kan lære, men du har fra fødsel." Han sukkede stille.
"Når du med Earth Release bruger Jord, bruger jeg med Crystal Release krystaller. Det er et simpelt. Nogle Bloodlines er lidt anderledes. Som min lillesøster Scorch Release. Hun kan svede alting af... Sådan ca."

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 16:05

avatar
"Hvad?!" udbrød Blaze, og så lidt bange på den lille pige. "Så hun er faktisk ret farlig, eller hvad?" spurgte han nervøst. Han tænkte sig hurtigt om. "Så min Byakugan er også en Bloodline?" spurgte han glad.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 16:22

avatar
Raion så kort tilbage på sin søster.
"Jo, hun er skam meget farlig..." Ser tilbage på Blaze.
"Ja, det er også en Bloodline, bare en anden slags. Har du overhovedet ikke lært noget om Bloodlines?" Kom det næsten nedladende fra Raion.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 16:56

avatar
"Jeg klarede mig igennem, men ikke helt som den bedste på akademiet" sagde Blaze lidt flovt. "Hvad så med hende dér?" spurgte han og pegede på hans storesøster. "Har hun så også en speciel bloodline?" spurgte Blaze nysgerrigt.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 19:11

avatar
Kitsune så venligt ned på Blaze.
"Jamen nu skal du bare høre knægt." Sagde hun blidt og lagde en hånd på hans skulder. En tung og kold hånd.
"Steel Release." Sagde hun blidt og løftede pludselig Blaze op.
"Jonin Ninja, 17 år! Ikke bare 'hun', men Senju Kitsune! Glem det nu ikke!" Kom det stolt fra den lille pige, mens Raion og Kitsuen blot lo. Forsigtigt satte Kitsune Blaze ned igen.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 19:14

avatar
Blaze måbede. "Javel Kitzune-sama" stammede han. "Steel release" mumlede han stille. "Den kendte jeg slet ikke til" mumlede han og mærkede hvor hun havde taget fat i ham.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 19:21

avatar
Raion lo dumt og så på Blaze.
"Du ved ikke særlig meget, gør du?" Han lo igen og lagde med vilje sin hånd samme sted hans søster havde gjort.
"Det kommer nok... Om nogle år..."

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 19:25

avatar
"Tak" sagde Blaze og smilte til Raion. "Tror jeg nok" sagde han tøvende bagefter. Han spiste lidt mere af sin ramen og rejste sig så. "Du Raion, vil du med til lidt træning?" spurgte han glad.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 20:16

avatar
Raion sukkede.
"Nej, ville gerne, men jeg har lovet min far at hjælpe til i butikken i dag..." Svarede han roligt og begyndte at gå.
"Jeg smutter, men måske vi ses igen en anden gang." Mumlede han og forsvandt. Kort tid efter betalte hans storesøster og smuttede også, men den lille pige.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 20:33

avatar
Blaze rejste sig og løb hen til Raion. "Jeg kan hjælpe. Jeg har ikke noget at lave." sagde han ivrigt.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 28 Sep - 20:40

avatar
Raion så kort hen på Blaze.
"Nej. Familie butik du ved. Men det er ved at blive sent. Du bør nok også smutte hjem nu..." Og med det forsvandt han IGEN!

//OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 28 Sep - 20:41

avatar
Blaze så trist ned i jorden, men besluttede sig så. "Senju Raion, hva? Jeg skal nok vise at jeg ikke er så dum" sagde han og grinte for sig selv, hvorefter han forsvandt.

//OOG: Out//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 8 Okt - 17:04

Shadow
Maruchinu: (sidder og nyder nogle nudler da hans søster og bror pluslig kommer bagved ham)

Nigufutsu: hej Maruchinu

Maruchinu: (vender sig om) hej søs

Deyu: hvad laver du her Maruchinu

Maruchinu: spiser men hvad med jer

Deyu: ik så maget her for tiden vi venter på at far kommer hjem

Maruchinu: okay hvor er han da

Deyu: det ved jeg ikke der er ikke nogen der ville fortælle os det mor er bekymert for ham heletiden og vi kan ikke hjælpe over hovdet jeg er godt trædt af at skulle gå runt uden at vide noget far tog ud på en misson for to uger siden og er ikke vendt tilbage i nu

Maruchinu: jeg forstår dig godt Deyu måske er han blivet kidnappet

Nigufutsu: tror du det (ser bekymert på Maruchinu)

Maruchinu: jeg er ikke sikker men det kan lade sig gører han er jo en anbu ninja så han kan godt tage varer på sig selv

Nigufutsu: det kan du ha ret i (ser tist ned i jorden) men hvad nu vis han ik... (begynder at grade)

Maruchinu: (legger en hånd på Nigufutsu skuller) det skal nok gå

Nigufutsu: (krammer Maruchinu)

Ichiraku manden: kom her hen lille ven (ser på Nigufutsu) her er nogle nudler de er på huset og tør så dine øjene og smil lidt

Nigufutsu: (begyndet at smile og tører så sine øjene) tak

Maruchinu: (smiler)

Deyu: (smiler også)

Ichiraku manden: (giver de to andre en skål også) spis spis det hele er på huset

(nogle timer efter)

Maruchinu: jeg må gå nu

Nigufutsu: Maruchinu kommer du hen og ser cirkusset

Maruchinu: vilket cirkus

Deyu: det er et nyt cirkus der lige er kommet til byen for et par dage siden men der sker nogle underlige ting der henne har jeg fåret af virde

Maruchinu: hvad mener du med underlige ting

Deyu: der er folk der mister ders ting efter de har været der henne så nu vil jeg se lidt på det vis du vil må du godt komme med

Maruchinu: det lyder da maget spænde lad os komme af sted

(OUT-Diverse steder i Konoha)

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 9 Nov - 17:52

Konan
Shini nippede stille til den lille skål Ramen han havde købt, det avr ved at være noget siden han havde været der, så den var på husets regning
"Hvordan går det så med Baru?" spurgte ejeren
Shini løftede sit hoved og så en smule bedrøvet op "i det mindste ved jeg hvor han er nu, det er et skridt i den rigtige retning"
Ejeren af boden lagde en hånd på Shinis skulder "Du og Baru er nogle vilde knægte, men jeg ved at i begge to er gode børn.. men lad nu ikke hans beslutninger være det der styre dig"
Shini smilede "bare rolig, det er de ikke.. Jeg har mine helt egne drømme"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 9 Nov - 17:54

avatar
Blaze dukkede op bag ved Shini. Han satte sig ved siden af ham og grinte. "Du er godt nok hurtig Shini...En skål Ramen tak" sagde han venligt til ejeren. Han fik serveret og spiste en smule af maden. "Kan du ikke fortælle mig noget om dig selv Shini? Eller skal jeg?" spurgte Blaze ivrigt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 9 Nov - 18:00

Konan
Shini smilede "Som sagt er jeg jo ikke bare Hyuga, men Uchiha og Nara blod fylder også i mig. Hvilket betyder at jeg kan" han åbnede sine blinde øjne og aktiverede sin sharingan, den forsvandt lige så hurtigt som den var kommet "jeg kan ikke kun Sharingan men ahr også udviklet Fire Release.. jeg arbejder stadig på at få mine skygge baseret jutsuer på plads." Han tog et sip mere af sin Ramen "Mine forældre blev, som jeg allerede har fortalt, dræbt så jeg kunne udvikle mig. Senere hen skete det samme for mine fosterforældre, hvilket gør mig helt alene. Min bedste ven er Baru, og så længe han ikke gør dem jeg holder af noget, vil han forblive min bedste ven. Jeg lider af Hæmofobi, hvilket gør mig angst når jeg ser, mærker eller smager blod. Jeg er hjælpeløs uden for Konoha og vil mine venner her i byen det bedste" han lo "men hvis du er så ivrig så fortæl om dig selv Blaze"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 9 Nov - 19:34

avatar
Blaze nikkede opmærksomt. "Okay altså, ligesom dig, er jeg en Hyuga, men jeg har blå øjne på grund af min mor, som stammer fra Razor-klanen. Begge mine forældre er i live, og min far er af overklassen. Min storesøster er 18, og hun er blevet overklassen. Hun er lige blevet ANBU, men er også min sensei. Hun er meget kamplysten og vil hele tiden tjekke mine evner, ved at kæmpe med mig. Jeg har Fire Release, men jeg kender ikke til så mange jutsuer. Det ville være fedt hvis du kunne lære mig nogle. Jeg er 12 og en genin. Jeg er god til at bruge våben, men jeg har lovet mig selv at jeg kun bruger dem i nødstilfælde, eller hvis kampen er på liv eller død. Det var sådan det meste om mig og min familie." sagde Blaze og tog noget mere at spise, hvorefter han smilte til Shini.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 9 Nov - 19:49

Machaku
Machaku træder ind, og opdager Shini med en anden ''Tsh..'' Han sætter sig ned ''En ramen med det hele tak.'' En skål Ramen bliver sat foran Machaku, og han begynder så småt at spise, da en person klædt i sort kommer ind, og sætter sig ''En skål ramen tak.''

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner