Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 15:43

Machaku
''Vand.. vind.. Crystal?'' Masako var stille et øjeblik ''Crystal uden Jord? Meget besynderligt. Crystal release er sjældent, og Jord er en af de elementer Crystal er skabt af'' Machaku så på shini, og afventede svar

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 16:04

Konan
Shini så på Masako "Så du er altså Machakus bror, det glæder mig at møde dem.. jeg er kun for nyligt blevet venner med deres lillebror.. men han er af Uchiha så jeg faldt godt i hak med ham" han stirrede noget kun længe på Masako "du må undskylde at jeg er underlig.. uden øjne bruger jeg gerne lidt længerer tid på at se folk an" så så han over på Machaku... Crystal uden Jord er vel lige så mærkeligt som en Uchiha med Ice Release" lo han let

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 10 Nov - 16:05

Anguis
''Det siger jeg også'' sagde anguis

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 16:06

Machaku
''Det er da ikke så underligt'' Masako puffede til Machaku ''Kæft, du vover på at afsløre noget'' hviskede Masako til Machaku

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 10 Nov - 16:11

Anguis
Anguis Havde på formelsen at der var nået de ikke måtte vide.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 16:35

Konan
Shini så på Masako "Men Machaku har ikke rigtig fortalt noget om en storebror, og du virker mig ikke bekendt.. er de kommet hjem fra en mission for nylig Hr. Masako?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 16:48

Machaku
''Jeg vandrer rundt og finder informationer om visse ting, men jeg opholder mig for det meste i Yukigakure. Jeg er Jonin, og Machaku han har fået besked på at holde tæt omkring mig, men han har vist ikke holdt sit løfte'' Han så på Machaku ''Men skal vi igang med den træning, eller hvad?'' Sagde Machaku

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 16:50

Konan
Shini smilede "ville i have noget imod at jeg observere jer.. jeg ville som sådan også gerne prøve kræfter men en Jonin"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 16:52

Machaku
''Du tager bare med. HEY allesammen! Hvis I vil med ud at træne, så er det nu!'' Råbte Machaku, og gik stille og roligt afsted ''Tja, jeg må vel også begive mig afsted.''
//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 16:53

Konan
Shini smilede over Masako, hans åbenhed stemmede ikke helt over ens hvad Shini først havde troet

//OUT//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 10 Nov - 16:58

Anguis
Anguis løb med

//OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 18:04

avatar
"Det her skal jeg ikke gå glip af" sagde Blaze og skyndte sig at betale ejeren, hvorefter han løb efter de andre.

//OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 10 Nov - 21:21

Shadow
Maruchinu: *efter alle de andre var gåret bliv der maget stille så han spiste fardi og fik betalt og gik han ud og hen mod training field*

//OUT//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Ons 23 Nov - 23:05

avatar
jeg opdagede at jeg sov. sikker nok fordi at jeg var træt. Jeg tog pengene op og betalte for maden. Pengene var naturligvis taget fra en anden person. Jeg gik udenfor og gik i den modsætte retning af mit tilholdsted. Jeg skulle nok hen til sensei men jeg havde glemt hvor hendes hus lå. Men jeg gik forbi huset uden at vide det.
/out - training field

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 27 Nov - 2:20

Shadow
Maruchinu: *gik stille ind og bestilte en skål nudler og sad og nyd dem langsomt og begynde så at snakke ramen-manden*

1 dag sener

Maruchinu: *slå øjene op og opdager pluslig at han stadivæk er i Ichiraku Ramen Bar så han skynder sig at betale og løber ud og løber mod Training Field*

//OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 30 Nov - 19:42

avatar
Blaze kom gående ind og satte sig. "Kunne jeg bede om noget ramen?" spurgte han venligt. "Selvfølgelig kan du det" smilte ejeren tilbage og gik igang med at lave det.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 1 Dec - 0:05

Noesmos
Raito kommer ind "og en til mig!" tilføjer han til blazes ordre. han sætter sig ned og venter på sin ramen.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 1 Dec - 9:17

avatar
Blaze smilte venligt over til drengen, som lige var ankommet. Men da han prøvede at strække sig fik han smerter i sin arm og blev nødt til at tage den ned igen. "Forbandede Akatsuki" hviskede han vredt for sig selv.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 1 Dec - 19:24

Noesmos
Raito hørte en svag lyd komme fra blaze "sagde du noget til mig?"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 1 Dec - 19:36

avatar
Blaze vendte sig mod drengen. "Nej det var ikke dig jeg snakkede til" sagde han venligt. Han kom til at støde sin dårlige arm ind i bordet og stønnede af smerte.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 1 Dec - 20:07

Noesmos
"din arm har vist slået sig lidt, eller hvad?" siger Raito kækt

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 1 Dec - 20:28

avatar
"Ja det har den desværre..." sagde Blaze venligt. Han rakte sin raske arm frem mod drengen. "Jeg hedder Hyuga Razor Blaze. Hvad hedder du?" spurgte han glad.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 1 Dec - 20:57

Noesmos
han tog imod hånden "davs, jeg er Ichimaru, Raito" og det passer lige med at hans ramen var blevet færdig og serveret til ham hvor efter han suger nudlerne i sig.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 1 Dec - 21:05

avatar
"Raito..." mumlede Blaze overrasket og trak sin hånd til sig, da hans ramen også var blevet sat foran ham. Han smilte glad til ejeren og begyndte at spise lidt. Han vendte sig mod Raito igen. "Jeg har ikke set dig før...Er du lige kommet til Konoha?" spurgte Blaze nysgerrigt, men havde en bange anelse om at han var ven med Shini.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 1 Dec - 21:29

Noesmos
"både og... jeg bor her i konoha men jeg er først kommet hjem nu fra en mission i suna selvom om missionen sluttede for længe siden." svarer Raito. "så jeg er ikke så opdateret med det seneste nyt her fra konoha. er der sket noget specielt mens jeg var væk?" begynder Raito at undre sig over.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner