Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 28 Mar - 21:03

Noesmos
"det lyder ikke så ringe, tak. vi ses vel senere"

//out - Raitos hjem//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 31 Mar - 21:29

avatar
Pigen så på Baru og gabte pludselig. "Der er vist nogen der er træt." Baru rejste sig og strækte sig. "Kom, så viser jeg dig hen til Yamanaka området. Der skulle geren være en ekstra seng du kan låne." I det Baru forlod det lille halvtag stødte han ind i sin sensei. "Så det er tøsen fra din B-Ranks mission?" Spurgte hun og så ned på Baru. "Ja." Mumlede Baru stille. "Tænke nok du af alle ikke havde fået sådan en date." Hun gav ham et drilsk slag på skulderen og forsatte. "Nå, men vi ses Roga. Har en møde hos Hokage." Og væk var hun. Baru sukkede igen og begydnte at gå, da pigen løb op til ham. "Hvem var det?" Baru smilede stille. "Den eneste person i denne verden jeg er bange for." Sagde han rystende og gik end af Konoha's gader mdo sit hjem.

//OUT//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 14 Aug - 16:43

avatar
jeg bliver fare vild og opdager ichiraku ramen bar som jeg var tæt ved at gå forbi. Jeg går ind og kigger på manden som ejer baren. "en potion soba, tak." manden kigger på mig og svarer
"en soba, hva? du er godt nok sulten idag, djinnet-san."
jeg smiler lidt til ham.
"tjoo, men det er fordi alt hvad du laver, smager altid bedst." manden griner højt lyde og giver mig soba. "værsågod, djinnet-san. du kan altid få et måltid her ved ichiraku ramen, hvis du bare husker at betale, ikke djinnet-san?"
jeg kigger sulten på soba og svarer "tja, jeg har kun ryo (penge) nok til et måltid. Men jeg skal nok betale for soba." jeg spiser en mundfuld soba og opdager at min lærer sidder ved siden af mig. "oh, hej sensei. klarer jeg ved prøven?" læreren havde sin jonin-tøj og spiser ramen. "du klarer det fint, men du smuttede før jeg fortalt at du er en genin nu, djinnet. for resten hvor fik du de skammer fra?" siger han samme tid han spiser ramen. jeg svarer til ham. "så jeg er genin nu? fedt! og det med skammer er lang historie. Men det kan jeg fortælle imorgen, ikke sandt, sensei?" læreren var færdig og har betalt, han kigger på mig. "tjoo, men der bliver ingen skoledag imorgen pga skader og kaosset i byen så i næste uge, okay? godt."
læreren går ud af ichiraku ramen bar og jeg sidder og spiser videre med et smile på munden.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 19 Aug - 23:44

Machaku
Sumino og Machaku går ind på Ichiraku ''Bare bestil hvad I vil ha' Jeg betaler!'' Machaku smiler ''En med det hele!!''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Fre 19 Aug - 23:50

avatar
Etex: *Sætter sig ned* Jeg vil gerne ha' en med eksra kød i.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 19 Aug - 23:55

Machaku
Ichiraku manden satte nogle skåle med Ramen frem ''Æde tid!'' Machaku æder flere skåle, mens sumino er igang med at spise sin første

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Fre 19 Aug - 23:59

avatar
Etex: *2 skåle foran Machaku* Er det det bedste du har i dag? *Slubre resten af den i sig* En omgang til!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 20 Aug - 0:06

Machaku
Machaku smiler ''5 mere!'' Machaku grovæder dem alle og bøvser ''Machaku.. jeg er ikke lavet af penge..'' Machaku spiser endnu en indtil han er oppe på 20 ''Kæft det var godt!''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Lør 20 Aug - 0:09

avatar
Etex: *Får lige spist sin 20. skål* Det ser ud til at det blev uafgjordt... Det her afgør vi næste gang *Smiler til Machaku*

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 20 Aug - 0:16

Machaku
Machaku har en mærkelig følelse.. følelsen af at have en ven ''Jah, det gør vi vel'' Sumina stirrer sarkastisk på de to drenge, hvorefter hun tjekker sin pung ''Det bliver 589 ryo!'' Sumino stirre på Machaku og Etex ''Næste gang betaler I selv'' Hvorefter hun tømmer sin pung ''Her.. De er der lige.. vent jeg tager disse 5 ryo.. så er der nok, vi ses i morgen, drenge'' Sumino går stille, men irriteret, Machaku smiler, og kigger over på Etex ''Hvor bor du egentlig?''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Lør 20 Aug - 0:25

avatar
Etex: *Finder et papir frem, og en blyant som tilfældigvis lige lå for fødderne af ham. Han lukker øjnene og snuser godt til. Han åbner øjnene, og begynder at tegne et gort fra Ichiraku's hen til hans hus. Han folder det tre gange sammen, og køre det med fingeren hen over desken til Machaku* Her er et kort.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 20 Aug - 0:30

Machaku
Machaku tager imod det, og smiler ''Vil du med hjem til mig?'' Machaku rejser sig ''Du ved hvor jeg bor'' Machaku går stille og roligt //OUT//

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Lør 20 Aug - 0:33

avatar
Etex: Jo, hvorfor ikke... *regser sig op og går udenfor* Kom så Shiro. *Går efter Machaku*

//OUT//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 20 Aug - 16:13

avatar
jeg var færdig med at spise soba og kigger på manden.
"tak for mad, hvor meget koster det?" manden griner lidt og siger "35 ryo da du er en gammel kunde." jeg betaler ham og går udefor og fare vild igen men denne gang kommer jeg hjem til min tilholdsted.

/out-renshiros tilholdsted.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 21 Aug - 21:39

Shadow
Maruchinu: *kommer hen til baren og bestiller så nogle nudler*

Ichiraku manden: *kommer med en skål nudler* her min ven spis enlig løs der er masser

Maruchinu: tak *begynder at spise* det smarer fantatik

Ichiraku manden: jeg er glad for at du kan lide det

Maruchinu: *spiser fardi* må jeg få en skål til

Ichiraku manden: ja det må du da godt *laver en ny omgang og giver det til Maruchinu*

Maruchinu: tak *bygynder at spise igen*

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 21 Aug - 21:52

avatar
jeg går ind og kigger på manden. Han kunne se at jeg var bleg pga mit opkastede fra i gårs. "Er du okay, djinnet-san? du ligner en der træner til soba." jeg kigger på ham og svarer med et lille smil. "ja, det træner jeg også til. Men betyder det at jeg skal betalt igen?" manden kigger længe på mig og griner. "nej, idag er det gratis... for dig altså." manden giver mig et stor skål soba og jeg tager et mundfuld soba ind i munden. "mums, det er lækkert!" jeg spiser videre.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 25 Aug - 21:31

Shadow
Maruchinu: *ser på drengen der kommer ind og spiser vider* det var godt nu kan jeg heler ikke få mere ned *ser på Ichiraku manden* hvor meget bliver det så til

Ichiraku manden: det bliver 200 yen tak

Maruchinu: okay *giver pengene til Ichiraku manden men bliver sidene og ser hen på drengen igen* dig har jeg vist ikke set før hvad hedder du enlig

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Fre 26 Aug - 1:38

avatar
jeg vender mig om og ser en dreng, der taler til mig. "mit navn er Djinnet Renshiro, og jeg kommer sjælden her eftersom jeg har problemer med penge. Hvis du forstår..."
jeg gilder lidt på pegefinger og tommefinger. Jeg tager et hurtig bid af soba igen ind i munden og kigger på drengen samme tid, jeg spiser og taler med mad i munden. "For resten, jeg har stadig ikke hørt dit navn."

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 26 Aug - 13:40

Shadow
Maruchinu: mit navn er Nara Maruchinu jeg kommer fra Nara klan jeg har et hus her i byen og vis du vil kan du komme hjem til mig og så kan du væl godt få noget mad engang imellem og så kan vi måske også få snakke lidt sammen

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Fre 26 Aug - 14:46

avatar
jeg spiser færdig og kigger på maruchinu, jeg opdager at jeg sidder lige over for ham. jeg ligger min hånd ubemærkede ned i hans lomme for at finde noget værdi, samme tid jeg taler til ham.
"hmm... jeg måtte takke pænt nej da jeg fortrækker at være ude i byen, altså hvis du inviter mig hjem til dig... men jeg er lige blivet genin men jeg skal lige forbi akdamiet for at hente min pandebånd. Så du kan godt snak med mig imens vi går der hen." jeg trækker ubemærkede nogen ryo op af maruchinus lomme og betaler for maden med de ryo som jeg stjal fra maruchinu. Da jeg har betalet for maden, vender jeg mig og giver rester af ryo som jeg stjal tilbage. "oh, er det her ikke dine ryo? her." jeg går ud af ichiraku.

/out-akdamiet

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 26 Aug - 21:27

Shadow
Maruchinu: tak *tænker**jeg tro jeg skal holle lidt øje med den fyr* jeg kommer med *går med renshiro til akdamiet*

*out-akdamiet*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 26 Sep - 21:08

avatar
Blaze kom gående ind, og blev budt velkommen af ejeren. "Du er vist ny her, er du ikke?" spurgte manden venligt. Blaze smilte til ham og nikkede. "Jo jeg plejer at spise derhjemme, men jeg ville prøve noget nyt" sagde han glad og begyndte at spise sin ramen.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 26 Sep - 22:47

avatar
Gardinet blev roligt trukket fra og en ung fyr kom ind. Bag kam kom hans storesøster, som havde hans lillesøster løftet op. Den yngste pige blev sat ned, og straks sad hun på en af stolene.
"Risu, Kitsune og Raion?!" Manden bag disken smilede fornøjet og biksede hurtigt noget sammen. Han satte tre skåle foran dem.
"Længe siden jeg sidst har set jer tre her sammen!" Lo han muntert.
"Jeg har en smule travlt." Sagde fyren og lagde sit nye pandebånd på disken. Manden så på det og smilede.
"Jeg er ikke overrasket. Det tog dig lang tid at bestemme dig for det, men at du så også består det første år, er ret imponerende!" Manden lo stille og så på den ældste pige.
"Du behøver ikke sige noget. Jeg har skam hørt det... Der er blevet sendt en lille gruppe ud efter. Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg tror desværre ikke de kommer hjem med gevinst..." Sukkede hun og begyndte at spise.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 27 Sep - 16:15

avatar
Blaze så glad hen på de tre, der lige var ankommet. Han smilte til dem. "Jeg har ikke set jer før...Hvem er i?" spurgte han nysgerrigt. Han slå sig selv for panden. "Nåh ja, jeg glemte at præsentere mig selv. Mit navn er Hyuga Razor Blaze" sagde han venligt og rakte sin hånd frem mod drengen.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 27 Sep - 17:38

avatar
Drengen så hen på Blaze.
"Navnet er..." Mere blev det ikke til før hans storesøster slog ham over nakken.
"Du ved hvad mor siger. Ikke tale med fremmede bare sådan. Specielt ikke når de ser så tumpet ud." Kom det køligt fra hans lillesøster og hans storesøster nikkede blot.
"Ja ja, men fald nu ned..." Sukkede han og gav Blaze hånden.
"Navnet er Raion. Senju Raion!"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner