Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 1 Okt - 19:30

Konan
Ingen tvivl det sted Naruto helst ville befinde sig.. i følge den rapkæftede super ninja findes der ikke bedre Ramen end her hos Ichiraku

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 26 Okt - 19:13

Suigetsu
Akaui fandt en plads på baren, og bestilte en portion Miso Ramen. Sparky satte sig ved siden af ham. "Jeg ved ikke med dig, men jeg stinker til Genjutsu..." ,sagde Akaui, mens han ventede på bestillingen.

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tirs 26 Okt - 21:36

avatar
Sparky sætter sig på den nærmeste barstol, og bestiller bare det samme som Akaui, da han ikke har forstand på mad.
"Ha, hvor sjovt! Det er også det jeg er dårligst til! Nok fordi jeg aldrig bruger det, da jeg ikke er så glad for at manipulere med andre. Men så kan man altid bruge noget andet..."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 26 Okt - 22:22

Suigetsu
"Helt enig," siger Akaui imens han tager imod bestillingen, "jeg foretrækker Ninjutsu - slurrp - men når jeg bliver Genin håber jeg at jeg kommer på hold med en som kan finde ud af det... gumle, gnaske... smaske... der er faktisk snart prøver... slurp... jeg tror godt jeg kan bestå - smaske - jeg mener alle de ting vi lærte i dag vidste jeg allerede... gumle"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 27 Okt - 16:53

avatar
"Jeg er mest til Taijutsu, dog er Ninjutsu også fint" siger Sparky mens han rækker ud efter sin skål.
"De må jo starte i det lette, da de ikke kender alles niveau. Men jo, det var skam meget let...men så bliver jo bare hurtigere Genin" siger han mens han griner.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 28 Okt - 22:19

Suigetsu
"Hvad med," sagde Akaui efter at have slubret de sidste nudler i sig, "at vi begge melder os til prøverne? De laver hold efter alderen, ikke? vi kommer nok på samme hold..."

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Fre 29 Okt - 18:15

avatar
"Tja, det kan vi da godt", sagde han og stilte sin tomme skål væk.
"Ja, det kunne være hyggeligt. Vil også gerne ud på nogle missioner"

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 17:05

avatar
*Ankommer med rumlende mave*
"Jeg er sulten jeg vil bestille en mega giga, extra stor potion"
*Venter* "Jeg er altså utålmodig"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 3 Jan - 17:08

Konan
"Jamen det er en overrskelse at se dig her Shinibi" Ramen sælgeren smilede venligt "hørte at jeres første mission gik helt til Suna"
"Tja det kan man vel sige" Shini satte sig "men det var nu ikke fordi vi havde så meget Mission over det, både Baru og Denji er forsvundet.. så jeg kommer sikkert ikke på mission foreløbig, siden jeg kun er Genin må jeg stadig ikke selv lede mit hold"
"Tror du ikke nok det går" sælgeren satte en skål Ramen foran sin kunde "den er på min regning.. som en.. sen velkommen hjem gave kan man sige"
"Mange tak" han så ned på skålen, faktisk var han slet ikke sulten

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 17:11

avatar
"Når men jeg må lige få pengene frem" *leder efter dem* "Ups jeg har glemt dem der hjemme" *manden ved boden bliver sur* "Ehmm kan du ikke bare få den tomme skål igen?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 3 Jan - 17:15

Konan
"Her" Shini smækkede en seddel op på disken, langt over hvad retten havde kostet "jeg orker ikke nogle skænderier.. tag den og lad ham bare gå" Shini så på sælgeren der nikkede og tog imod pengene

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Man 3 Jan - 17:22

avatar
"Ehmm tak jeg må se at komme tilbage på akademiet" *Simler* "Jeg skal nok huske dig. Farvel og håber vi ses en dag, efter jeg har bestået prøverne."

//OUT - Ninja akademiet//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 3 Jan - 17:42

Konan
Shini blev hvor han var, han orkede ikke rigtig at rykke sig.. måske var han heldig at Baru eller Denji ville komme forbi.. men mest af alt gad han bare ikke noget for tiden

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Man 3 Jan - 21:30

avatar
"Han har forladt mig...Akaui har forladt mig! Bare fordi man bliver lidt døsig når man har spist!" Spike rejser sig og betaler for sin mad.
"Så er jeg vel bare alene...igen"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 5 Jan - 19:15

Konan
Shini opdagede endnu en person, igen fra den parallelle klasse
"Så hvad laver du her helt alene" han valgte ikke at nævne at han allerede kendte Akaui "og hvor er du på vej hen.. for måske kunne vi følges derhen"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 5 Jan - 22:59

avatar
Spike opdager en som snakker til ham. "Åh, jeg har skam ikke en fastlagt rute. Kunne godt være, at jeg skulle tage den eksamen på akademiet snarest"
Spike tænker sig om. "Ja, turen må gå til akademiet!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 6 Jan - 1:26

Konan
"Jamen så lad os komme afsted" han smiler venligt til Spike, takker sælgeren for mad og smutter mod Akademiet


//OUT- Akademiet//

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 6 Jan - 16:47

avatar
"Javel!" Skynder sig efter Shini, så de kan komme tilbage til Akademiet.
"Nu skal jeg bestå!"

//Out - Akademiet//

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 16:59

avatar
"Så er jeg her" ¤Hvad skal jeg lave imens jeg venter på Umaku¤ "Jeg vil gerne bestille den største potion rammen i har"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 20:37

avatar
*kommer der hend* du løb så hurtigt du ik så mig på vejen *sætter sig på en af stolene* jeg vil godt bestille en potion rammen *tager imod og betaler han begynder at spise* umh

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 20:47

avatar
*Betaler for sin store portion rammen* "Uhmm det smager godt"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 20:56

avatar
*spiser stille og roligt sin ramen imens han slaper af og nyder det gode vejer efter et stykke tid bliver han færdig med at spise den dejlige varme ramen* umh det gjore godt *rejser sig*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:08

avatar
*Skynder sig at spise, sin rammen og bestiller en stor potion til* "Nam det var ingenting nu til næste potion" *betaler og spiser sin rammen* "Det var rart med noget at spise. *rejser sig* "Umaku hvor skal vi lede efter en der vil være i gruppe med os??"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 22:30

avatar
jeg hørte nogle snakkee om at der sker nådet foran hokages hus så jeg tænkte på at tage der hend hvad siger du til det *ser på ham og begynder at gå*

//OUT - Konohas Hovedgade//

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:34

avatar
"Hmm ja go ide lad os se hvad der sker." *smiler* "Når men lad os tage afsted nu." *løber imod Konohas Hovedgade*


//OUT - Konohas Hovedgade//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner