Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 31 Jan - 21:53

Noesmos
"hey Denhai" Raito løftede sin næve mod Denhai for at give ham et brofist "hvordan gik træningen efter Matsu forladte os?"

Daichi slap Blazes hånd igen og rakte den mod Denhai "jeg er Raito mester Daichi og hvem er du så?"

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tirs 31 Jan - 22:43

Anguis
Anguis kom ind i baren og bestilte med og ramen

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 1 Feb - 9:29

avatar
Blaze skulle til at spørge Daichi om noget, men var stivnet da han genkendte en person for lidt siden. *Det var Masako!* tænkte han febrilsk, men han gjorde sit bedste for at skjule det. *Det var sikkert et tilfælde* forsøgte han at tro. "Hvis du er Raitos mester, må du da være stærk" sagde Blaze opfordrende til Daichi.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 1 Feb - 16:04

Noesmos
"med mit halvårhundrede lange liv har jeg da mine erfaringer og viden. jo, jeg er vel en erfaren jonin." konkluderede Daichi. "men mine gyldne år har jeg vist passéret" grinte han. Raito kiggede på Daichi "det er altså ikke alle der kan blive Anbu, Daichi." kommenterede Raito til det

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 1 Feb - 17:25

avatar
"Halvt...århundrede?" spurgte Blaze forbløffet. "Fortæl endelig" skyndte Blaze på ham, da han kunne mærke sig selv blive nervøs. *Et tilfælde...Næppe* tænkte han, og fik bange anelser.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 1 Feb - 17:49

Noesmos
"ja, det vil vel ikke overraske dig at jeg er over 50 år" grinte Daichi "tak for din smiger men jeg er ikke helt ung længere"

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Ons 1 Feb - 17:59

avatar
Denhai så igen på Raito. "Tja, jeg fik lært lidt hist og pist." han sukker, "hvad så med dig, jeg kan se at du har fået dig en lærer"

Langsomt for han øjne væk fra Raito, og hen mod Daichi. "Mit navn er Denhai Uchiha" siger han og giver Daichi hånden.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 1 Feb - 18:04

Noesmos
"jeg har studeret barriere- og forseglingsjutsuer af Daichi. det er mest teori men jeg har lært en jutsu" Svarede Raito

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Ons 1 Feb - 18:08

avatar
"Det lyder da fedt" han ser igen hen på Raito, "Det er længe siden sidst har været på en mission, hvad siger du ?"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 1 Feb - 18:09

avatar
Blaze lagde nogle penge og rejste sig. "Det er vist på tide jeg smutter" sagde han, og forsøgte sig med et falskt smil, men kunne ikke skjule at han var bekymret for at der foregik noget. Langsomt gik han væk derfra.

//OUT//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 1 Feb - 18:14

Noesmos
"jo, det kunne være godt at komme i gang med at gå på missioner igen." smilede Raito og vinkede farvel til Blaze.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 1 Feb - 21:30

Anguis
Anguis sag under sin kappe og spiste og så at Blaze gik

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 1 Feb - 21:58

Anguis
Efter Anguis har spist og har drukket sin Ramen betalle han 20 Ryo og gik.

//OUT//

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 1 Feb - 22:18

Noesmos
mens Raito og Denhai havde Daichi sneget sig ud for at se på konoha efter de mange år han havde været væk fra byen.
Raito vender sig om og ser at det kun er ham og Denhai der står tilbage hvad? din nærige stodder Raito betaler for både ham og Daichi og går ud. "vil du med Denhai?"

//out//

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Ons 1 Feb - 22:20

avatar
"Nå.." han ser over på Raito. "Skal vi se at komme videre? den her bar, giver mig gåsehud.." Denhai ser ned på det beskidte bord. "Gør de aldrig rent her eller hvad.."

"Hey!! Hvad bilder du dig ind at tale sådan til min bar, tror du måske at du kunne gøre det bedre!" Sagde ejeren af baren, ejeren havde gråt hår, en hvid kåbe, med en masse grå pletter på. Han stiller sig op foran Denhai og ser vredt på ham.

"Slap nu af" han sukker, "Jeg er desværre ikke en arbejder.. eller hvad nu man kalder jer.. Jeg er en ninja, hvis du ved hvad det er."

"Nå, så du tror det her er et let arbejde.." ejeren griner højt, med en meget underlig accent, "Jeg vil væde med at du ikke kan holde 1 dag som bartender.." siger ejeren med et højt smil på læberne.

"Desværre, jeg er ikke typen som væder" siger Denhai, og rejser sig op. "Men til næste gang jeg kommer, prøv at hyre nogle rengørings damer.." siger Denhai, griner, og går ud fra Baren.

//OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tirs 20 Mar - 23:39

Shadow
Maruchinu: *hoppe hen på en stol* en skål nudler tak

Ramen Manden: hej igen Maruchinu to sekunder så er den klar *og så begynde han at lave nogle nudler* hvad har du brugt al den tid på siden du ikke har haft tid til at besøge mig

Maruchinu: jeg har læst en del her på det siste

Ramen Manden: okay *stiller en skål nudler fram* her

Maruchinu: mange tak *begynder at spise*

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 22 Mar - 11:43

Shadow
Maruchinu: *betaler Ramen Manden* tak for mad

Ramen Manden: kom endlig igen *tager pengene*

Maruchinu: *viker og går så sin vej*

//OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 2 Aug - 21:43

Shadow
Maruchinu: *ankommer* en stor skål ramen *sidder sig*

Ramen Manden: ja der går lige et par minuter

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 3 Aug - 13:26

Anguis
Anguis kommer lige efter Maruhinu en stor skål mere

Ramen Manden: så gerne jeg kommer med dem om ligt.

Oki. Anguis sidder lige overfor Maruhinu.

Maruhinu hvordan går det med din gruppe eller er i også gået hver til sit?

Kontakt Kai UchihaLUK


Skrevet af Kai Uchiha

Fre 3 Aug - 16:19

Kai Uchiha
Kai kom forbi Ichiraku Ramen Bar og tog plads ved et bord "en stor skål ramen, tak" sagde han smilende til Ramen manden. "så gerne, der går lige lidt tid" Svarede Ramen manden.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 3 Aug - 18:17

Anguis
Anguis så over Maruhinu, "Hej Kai" sagde Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 3 Aug - 21:47

Shadow
Maruchinnu: jeg har ikke set de andre i lang tid så jeg ved ik så meget *tager en lille bog fram og begynder at skrive ned i den*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 3 Aug - 21:59

Anguis
Hvad skriver du?

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 3 Aug - 22:51

Shadow
Maruchinu: *ser på Anguis* jeg studere din kamp stil da vi kæmpe og nu skriver jeg ned for at forberade mig til den næste kamp jeg laver nye tiknikker der kan hjælpe mig i kamp så jeg kan få en beder fordel og jeg har også teste din krops syrker og svagheder men der er stadivæk en masse jeg ikke ved om dig i nu *skriver vider*

Kontakt Kai UchihaLUK


Skrevet af Kai Uchiha

Lør 4 Aug - 11:21

Kai Uchiha
Kai kiggede ned i boret, da hører en der siger hej til ham, Det var Anguis "hej Anguis, hvad laver i her?" sagde han smilende.


//Shadow kan du ikke lave nogle (, eller .) næste gang :D //

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner