Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 22 Jan - 22:56

avatar
Baru sukkede. "Tør siges. Denji var for dum til at gå igennem en port, så vi måtte tage os af alt arbejdet, og der var ingen ordenlige opgaver i den by...." Han sukkede og bestilte endnu en skål nudler på egen regning. "Forhåbentlig kan vi snart få en god mission!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 23 Jan - 15:47

Konan
"Jamen" Shini rejste sig "så lad os gøre noget ved det.. hvis vi vil have en mission kan vi ikke bare tro at vi får den serveret.." han sukkede "jeg går hjem og træner.. men skal lige forbi et andet sted først.. vi ses senere" og så gik han


/OUT- Hokagens bygning/

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Søn 23 Jan - 16:39

avatar
*ankommer* "nam jeg er sulten, kan jeg bestile en stor potion rammen??" *Betaler og får maden serveret* "Nogle der har set mine venner Umaku eller Fasa???" *spiser maden*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 23 Jan - 17:13

avatar
Baru ser efter Shini. "Hvor mon han skal hen?" Skubber masken ind foran sit ansigt og løber efter Shini. "Vent!" Opdager han er på vej mod Hokage Tårnet. "Jamen, hvis det er det du vil!" Løber efter.
________________________

Efter at have været ved Hokage'en, dukkede Baru op igen. "Spiky vi har en mission!" Sagde han højrøstet og ruskede til hans holdkammerat, for der efter af henvende sig til manden bag disken. "Jeg skal bruge mad og vand til en tur til Kirigakure. Bare set det på regningen." Sagde han, som en helt forretningsmand. Da han igen havde fået maden, så han på Spike. "Spiky! Vi har altså en mission, så hvis du lige gider, vil det være rart." Sagde han og forlod igen stedet, og gik mod porten. "Kom så hurtigt som muligt!"

//OUT//

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Man 24 Jan - 22:12

avatar
Spike vågnede op fra sin trance. "Huh?" Han ser sig omkring. "Hvorfor falder jeg altid i trance?! Men jeg drømte om, Baru sige, at jeg skulle tage mod porten. Det må betyde noget?!" Spike rejste sig og løb mod porten. Hvis det da var den vej...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Mar - 21:38

avatar
Baru skubbede forsigtigt gardinet fra og gik ind. Efter ham kom pigen ind og sate sig. Baru sate sig ved siden af og så op på den overraskede mand bag disken. "Jamen Baru da. Hvem er denne yndige pige?" Baru sukkede stille og smed nogle mønter på disken. "Hun er fra Land of Hot Springs. Jeg passer på hende indtil hun er klar til at rejse hjem. Agurk hjælper til." Fyren grinede stille. "Meget kan man sige om din kampstil, men du er altså god for et grin Roga." Det tog ikke lang tid før to skåle med nudler stod foran Baru o pigen. "Agurk kommer lige straks. Jeg giver oven på en næsten vellykket mission."Fyren smilede og gik i gang med en ny skål. "Næsten?" - "Ja, vi havde en nybegynder med. Han kunne tydeligvis ikke klare presset på en B-ranks mission." Fyren stillede en skål klar til Akaui og så så på pigen. "B-rank? Men du er stadig kun Genin Baru..." - "Ja, men mit blod begyndte bare at koge over den her mission." Fyren begyndte igen at grine. "Ja, dig og dine missioner skal man ikke ligge sig i mellem for." Pigen så overrasket på Baru. Han havde virket som en koldblodig dræber maskinen der kun virkede til at tænke på at slås, dræbe og klare missioner. Men fyren der sad ved siden af hende virkede utrolig venlig. Noget havde forladt ham, da de var nået Konoha. "Du skal jo have et sted at sove." Hun så forskrækket op på Baru. Han så roligt på hende og slugte nogle nudler. "Yamanaka klanen har sikkert plads til dig." Han strækte sig og så igen på fyren. "Det er endelig også lang tid siden jeg har hørt fra Julie og Shini...."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Mar - 21:52

Suigetsu
Akaui: *træder indenfor* Nå da, er I nu begyndt uden mig? *bestiller en omgang nuddelsuppe* Når vi nu er færdige med dette måltid, skal jeg nok rapportere til hokage-sama, ikke?

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Mar - 21:57

avatar
Baru så på Akaui. "Jo, så følger jeg hende her til Yamanaka klanens gade. Der skal nok være en seng hun kan sove i." Pigen sagde stadig intet og spiste bare. "Men vi bør stadig vente med at sende hende hjem til er faldet lidt mere til ro. Lad os give hende nogle dage."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Mar - 21:58

Suigetsu
Akaui: #nå, det ku' du lide, hvad?# *modtager en portion nudler* gad vide, hvordan de andre fra Tsukiyama-missionen har det?
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Mar - 22:05

avatar
Baru så stille ned i sin nudel suppe. "Ved det ikke. Har trippet rundt og trænet så godt som jeg kunne siden, så har ikke talt med nogen siden...." Han så kort på sin højre arm. "Jeg kunne ikke rigtig gøre så meget..."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Mar - 22:07

Suigetsu
Akaui: *skifter hurtigt emne* jeg håber, at ham Kasa klarer den...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 18:38

Konan
Akaui sad der, ved siden af Baru.. huskede Shini ikke helt forkert havde de været på mission og sikkert lige kommet hjem
"En lille potion nudelsuppe" han så ned i bordet som skålen blev sat under næsen på ham... "Og jeres mission gik?" Shini så stadig ned i suppen.. mens han afventede svar

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 28 Mar - 18:48

Suigetsu
Akaui: Åh! Shini! Sikke en overraskelse... missionen gik fint, vi fik reddet pigen *peger på hende*. En nybegynder var med og blev forgiftet, men han er på sygehuset nu. Jeg håber, han klarer sig...
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 18:54

Konan
Shini der selvfølgelig ikke kunne se pigen, vidste godt at der var nogen udover de to men siden han ikke genkendte chakaren genkendte han ikke pigen. "Velkommen til frøken" Shini smilede "jeg ville gerne kunne se dig ansigt.. men det er ikke helt muligt" så blev Shini lidt mere seriøs "denne nybegynder.. er han fra samme årgang som os?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 28 Mar - 18:57

Suigetsu
Akaui: Ja, det er han. Han hedder Kasa. Han er vist relateret til Agara-taichou...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 19:11

Konan
"Kasa" Shini kendte sine klassekammerater "altså Namikaze Kasa ikke sandt" han sukkede "men jo lad os håbe han klare sig.. det vil være er tab at miste ham lige her og nu" han havde endnu ikke rørt sin ramen "nu håber jeg ikke Baru har været for stor en klods om benet for dig.. han kan til tider blive lidt vanskelig"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 28 Mar - 19:50

Noesmos
raito kommer ind "en omgang ramen, tak" siger han og opdager Shini og Akaui
"nå, er i her også. hva' så hvad sker der." sætter sig ved siden af shini og hans ramen bliver serveret med det samme

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 28 Mar - 20:13

Suigetsu
Akaui: Nej, Baru har ikke været nogen forhindring, #selvom han er lidt rapkæftet en gang i mellem# *får øje på Raito* Hej! Baru og jeg er lige kommet hjem fra en mission.
...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 28 Mar - 20:20

Noesmos
Raito: "jeg går ud fra at i fuldførte missionen..." *tager en mundfuld nudler i munden og humler i den næste sætningen* "for du siger tilfreds ud"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 20:30

Konan
"Og du?" Shini havde forholdt sig stille "hvad laver du selv Raito?"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 28 Mar - 20:39

Noesmos
Raito: "jooo jeg har mødt min sensei og det var meningen at han skulle se hvad vi kunne men Utaki kom aldrig. og trænet en smule. og du? var du med på missionen?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 20:41

Konan
Shini lo let "nej det var jeg ikke.. jeg har haft mit eget at se til.. Hyuuga Klanen har virkelig lagt et hårdt træningsprogram frem for mig.. dog skrider det endelig fremad nu, og inden længe kan vores ældste ikke tage sig af træningen.. derefter skal der diskuteres om vi skal finde en der kan træne mig eller jeg selv skal tage af sted"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 28 Mar - 20:56

Noesmos
Raito: "wow. det lyder nærmest professionelt med en privat træner, hva? det lyder til at du er født til at være ninja. det er godt at høre. skal du ikke spise?" og tager en mundfuld mere

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 28 Mar - 20:59

Suigetsu
Akaui: Apropos træning, så må jeg nok også igang med det *tager en sidste mundfuld nudler*, men først rapporterer jeg hos Hokage-sama. Ses, Allesammen!
//OUT - Hokage Tårnet//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 21:00

Konan
"Jeg ved ikke.. jeg tror bare jeg har mistet appetitten.. men" han smilede "det med privat træner.. tja der er vel noget om snakken... men det betyder også at hvis der ikke bliver fundet en træner bedre end klanens ældste må jeg drage af sted for at finde en" han rejste sig op "i kan spise min ramen.. inden den bliver kold.. jeg har noget der skal ordnes inden dagen er omme"

/OUT - Hokage tårnet/

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner